maanantai 21. toukokuuta 2012

Mitzu on paras ♥


Sinun ja minun koiran välillä on suuri ero:

 



Sinun koirasi on laiska - Minun on rauhallinen.

Sinun koirasi on lihava - Minun koirani on voimakasrakenteinen.








 
Sinun koirasi on tyhmä - Minun vaan oppii hitaasti.
Sinun koirasi on stressaantunut - Minun on leikkisä.

 
Sinun koirasi on huonosti kasvatettu - Minun on itsenäinen.

 















Sinun koirasi on hemmoteltu - Minun on perheenjäsen.

Sinun koirasi on itsepäinen - Minun luottaa itseensä.
 
Sinun koirasi liikkuu huonosti - Minun liikkui huonolla alustalla.
Sinun koirasi voitti, koska tunnet tuomarin - minun, koska se oli paras.



Sinun koirasi hävisi, koska tuomari osasi asiansa -
Minun hävisi, koska tuomari ei tuntenut rotua.

































Tekstit: Marko
Kuvat: Lähinnä Salla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti