keskiviikko 8. elokuuta 2012

Kaikenmoista touhailua

On tässä nyt viikko vierähtänyt ja hirmuisesti taas tapahtunut! Pientä katsausta...

Tiistaina ei tehty mitään muuta kuin paria tokoliikettä ja leikittiin Mitzun kans :)

Keskiviikkona Nea ja japsipoika Timi (Saarnion Odoroki) tulivat luoksemme Tampereelta! Otettiin heti alkuun eka paikkallaanmakuuta yhdessä Mitzun ja Timin kanssa, sitten Nea ja Timi treenas ja sitten mä ja Mitzu. Siinä sitten Paula, Suvi ja Joni tulivat Veera- ja Venla-huiskujen kanssa kyläilemään ja "juhlimaan" Mitzun valioitumista.







Torstaina aamusta taidettiin ottaa taas tokoilua, ja pyöriteltiin vauvvoja ja niin edelleen. Alkuillasta mulla ja Mitzulla oli taas agilityharkat Törnävällä, minne Nea tuli mukaan katselemaan. Nyt harkat eivät menneet ihan putkeen, Mitzu ei jaksanut keskittyä ihan niin ankarasti kuin viime viikolla, mut hieno neiti se on kuitenkin! ♥ Yksi kepeille lähetys yllätti mut ihan 100%:sti, Mitzu nimittäin irtos kepeille, haki oikean puolen ja lähti pujottelee "ilman mua", niin että mä pääsin leikkaamaan jajaja mä olin mielettömän hämmästynyt! :D Tultiin kotiin, missä Mitzun valiokahvit olivat jo alkaneet hetki sitten, ja kylässä olivat Hannele ja Pyry, Katariina, Kati, Jussi, Anna, Emmi ja Thelma. Annekin tuli sitten loppujen lopuksi piristämään iltaamme. ;)
 












Perjantaina äiti lähti aamulla Mitzun, Pyryn ja Nicon kanssa Kuopion kv-näyttelyyn, ja mä, Nea ja Anne heräiltiin rauhassa kotosalla. Aamulla käytiin Nean ja Timin kanssa Alajärven agilitykentällä, ja sitten kotona pistin Nean kokeilemaan junior handleria Haltin ja Millan kanssa. :) Käytiin juoksuttamassa Millaa vähän (hajoamispisteessä olevien) pyörien kanssa. Sitten saimme uutisia kuopiosta: Mitzu oli ollut hienosti PN2 ja saanut vara-cacibin, Pyry oli ollut PN4 ja vet-ROP, ja Nico PU3! Lisäksi Nean kanssa yritettiin ottaa pennuista kuvia, illalla pelattiin kolmestaan koiratietopeliä, missä mä hävisin reilusti! ;)

Lauantaina otettiin aamulla vielä vähän tokoa, ja sitten koittikin Nean ja Timin kotiin lähdön aika :( Pennut täyttivät kaksi viikkoa ja kovasti alkavat nyt silmät pikkuisilla aueta.

Sunnuntaina käytiin Nicon (ja paikanpäällä selvisi, että myös Heikin ;)) kakkukahveilla Kyyjärvellä äitin, Hannelen, Mitzun ja Pyryn kanssa. Illalla mulla ja Mitzulla oli tokoharkat Vimpelissä, jotka meni yllättävän hyvin! :)

Maanantaina mä katosin aamuksi ja päiväksi Emmin kanssa tallille. Illalla sitten otettiin tokoa äitin liikkeenohjauksessa, ja ei mennyt tällä kertaa YHTÄÄN hyvin... Keskiviikkoa ootellessa...

Tiistaina eli eilen otettiin Mitzun kanssa vain pätkä tokoa, ja löhöiltiin vaan. Illalla mulla oli agilityharkkojen vetäminen Alajärvellä, ja sääkin oli mitä mainioin, taivaalta nimittäin tuli vettä kuin ties mistä... :D Noo, koiraihmiset ei oo sokerista, ja neljä urheellista koirakkoa harkkoihinkin oli uskaltautunut.

Keskiviikkona eli tänään on mun ja Mitzun elämämme ensimmäinen tokokoe. Kauhulla odotetaan, parasta toivotaan ja pahinta pelätään. Tavote on laskenut kahteenkymmeneen pisteeseen. Itkettää jo valmiiks, mut en aio luovuttaa vaan meen iloisesti nolaamaan koirani ja itseni, toivottavasti ei oo kovin paljon tuttuja paikan päällä...!

-Salla & Mitzu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti